Powered By Blogger
Free Dallas Cowboys Helmet Cursors at www.totallyfreecursors.com

Kata Alu-aluan saya

Hai semua pengguna...kita sebagai pengguna harus bertindak dengan bijak untuk mendapatkan kualiti hidup yang lebih baik.

Wednesday, April 11, 2012

Syarikat Yang Meluluskan Produk :


SIRIM :

 Institut Piawaian dan Penyelidikan Perindustrian Malaysia SIRIM Berhad Institut Piawaian dan Penyelidikan Perindustrian Malaysia atau SIRIM Berhad (Standard & Industrial Research Institute of Malaysia) ialah sebuah syarikat milik penuh kerajaan Malaysia.

SIRIM ditubuhkan sebagai sebuah agensi di bawah Kementerian Sains, Teknologi dan Alam Sekitar pada tahun 1975 di bawah Akta SIRIM (Incorporation) 157.

Badan ini bertanggungjawab melaksanakan penyelidikan dan pembangunan (R & D) dalam pelbagai disiplin terutamanya teknologi di Malaysia.

 Antara barangan yang mendapat kelulusan : Keselamatan Produk Hologram


Pastikan terdapat hologram yang tulen dari Dunia Herbs pada setiap kotak produk yang dibeli. Untuk memastikan ianya tulen, koyakkan hologram ini dan ia akan meninggalkan kesan perkataan 'DUNIA HERBS' pada kotak seperti gambarajah di bawah :


Ciri-ciri Keselamatan Pada Tiub (Losyen) Jika anda membeli losyen, pastikan terdapat kesan logo Dunia Herbs di atas penutup tiub losyen.


Ciri-ciri keselamatan yang terdapat pada tiub ialah kesan tulisan timbul (emboss) pada tulisan 'Mustajab' seperti di dalam kotak yang berwarna putih pada gambarajah di bawah :


Pada belakang tiub pula, terdapat kesan tulisan timbul (emboss) 'Dunia Herbs' yang tidak kelihatan dengan mata kasar ianya hanya boleh dirasa dengan sentuhan jari anda. Kedudukan (emboss) ini seperti di dalam kotak yang berwarna biru pada gambarajah di bawah :

0 ulasan:

 
Blog Template by Delicious Design Studio